Arno van Hoorn

Client Service Coördinator

#ResourceNotFound: DynamicContentResources, About# Arno van Hoorn

Al heel wat jaartjes werk ik met veel plezier als servicedeskmedewerker op onze Rotterdamse vestiging. 

Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel. De servicedesk wordt benaderd wanneer er vragen of problemen zijn. Wanneer daarvoor snel een antwoord of een oplossing kan worden gegeven, dan is het eindresultaat een tevreden klant. En daar doe ik het voor!

Mijn dag begint 's ochtends vroeg. Na het uitruimen van de vaatwasser ga ik aan de slag. Meestal met het afhandelen van e-mail. Ook zijn er taken die het beste buiten kantoortijden kunnen worden afgehandeld zoals het onderhoud aan servers. Klanten die ook vroeg beginnen weten dat ze mij dan al kunnen bellen, dus dat gebeurt dan soms ook.
Ik zorg ook voor de bevoorrading van de dagelijkse gezamenlijke lunch met de collega's. Ik bestel brood en beleg, zuivel en fruit. Dat gezamenlijk lunchen doen we alweer een tijdje en het bevalt goed. Soms eten klanten die toevallig op bezoek zijn rond lunchtijd ook een hapje mee. Dat levert dan leuke reacties op als 'leuk dat jullie dit zo doen, gezellig!'.

Mijn vrije tijd gaat grotendeels op aan zingen. Als tenor zing ik, veelal op project basis, in verschillende ensembles die soms ook internationaal optreden. Hierdoor heb ik bijvoorbeeld al in Engeland, Tsjechië, Frankrijk, Italië en Duitsland gezongen.

Arno werkt samen met